Ağrılar Kaderiniz Olmasın…

G Therapy nedir, alanında eğitimlerini almış ve uzman fizyoterapistler tarafından uygulanan kısa sürede yüksek oranda etki eden manuel terapi ve mekanik tedavi birleşimi bir terapi çeşididir.

G Therapy’nin patentli kendine özgü bir cihazı bulunmaktadır ve fizyoterapistler uygulamayı bu cihazı kullanarak birebir hasta başında gerçekleştirmektedir.

Tanı ve teşhisi hekim tarafından koyulmuş; başta bel fıtığı, boyun fıtığı, kas ağrıları, hareket kısıtlılıkları, diz problemleri ve fibromiyalji olmak üzere birçok kas ve iskelet sistemi rahatsızlıklarında etkin tedavi olmaktadır.

Fizik tedavi almaya uygun her yaşta bireye uygulanabilen bir yöntemdir. Herhangi bir yaş sınırı yoktur, hamile bireylerden, çocuklara kadar herkese güvenle uygulanabilir.

Uygulama yapılacak kişiler uzman fizyoterapistlerimiz tarafından gerekli ön değerlendirmeleri yapılarak tedaviye uygunlukları dikkatlice değerlendirilir. Uygulama yapılırken deri altına girilmez. İğne ,ilaç, ışın kullanılmaz, bu nedenle geniş bir uygulama kitlesine uygundur.

Klasik fizik tedavi süreçlerindeki gibi uzun uzadıya terapi programlarına ihtiyaç duyulmaksızın 1-3 seans aralığında terapi programınızı tamamlayabilirsiniz.

• Tek seansta bile terapiden etkili sonuçlar almak mümkündür.
  • Size zaman ve efor kazancı sağlar.
  • Deri altında herhangi bir uygulama yapılmadığı için uygulanabilirliği kolaydır. İyileşme süreci ve etki görme süreci hızlıdır.
  • Birçok fizik tedavi modalitesine göre ekonomik bir uygulamadır.
  • Birkaç kez ameliyat geçirmiş kronik vakalardan, akut vakalara, tansiyon, şeker rahatsızlığı olan kişilere uygulanabilmektedir. Yaşlı bireylerden, çocuklar ve hamile kadınlara kadar geniş bir skalada insana, güvenle uygulanabilen tedavi yöntemdir.
  • Merkezimizin klinik çalışma koşullarından dolayı detaylı değerlendirme, birebir ilgi ve kişiye uygun egzersiz önerileri ile bütüncül bir terapi almış olursunuz. Seanslarımız sadece size ait olan odalarda, fizyoterapist eşliğinde uygulanmaktadır.
  • İhtiyaç duyulduğu takdirde tekrar uygulanabilmesi mümkündür.
  • Bel fıtığı
  • Boyun fıtığı
  • Bel kayması
  • Kanal daralması
  • Boyun düzleşmesi
  • Fibromiyalji
  • Migren
  • Kas spazmı
  • Omuz rehabilitasyonu ( bağ-tendon, kas yaralanmaları, ödem, donuk omuz, omuz sıkışma sendromu …)
  • Kulunç ağrıları
  • Sürekli geçmeyen ağrılar
  • Lateral epikondilit ( Tenisçi dirseği )
  • Medial epikondilit ( Golfçü dirseği )
  • Kireçlenme
  • Diz ağrıları ( Menisküs dejenerasyonu, ödem, sıvı kaybı…)
  • Duruş bozuklukları  gibi birçok rahatsızlıkta güvenle uygulanabilmektedir.

Yan etkileri kişiden kişiye değişmekte olup, minimal ve kısa sürelidir.

Bunlar ;

• Kızarıklık
  • Hafif morluk
  • Ağrı
  • Dokunma ile hassasiyet

Evet, G Therapy kalıcı bir yöntemdir. G Therapy kişiye bağlı olarak uygulanan kişinin programa uyum sağlamasıyla birlikte kesinlikle üst düzey kalıcı bir terapi yöntemidir.