FizyoKA Vizyonumuz

FizyoKA Sağlıklı Yaşam Merkezi olarak:

Uzmanlaştığımız tüm alanlarda bilimsel ve vicdani etik ilkelerinden ödün vermeden açık, dürüst ve güvenilir bir tanı ve tedavi hizmeti vermek,

Karmaşık sağlık sistemi nedeniyle hekime ulaşamayan ve sağlık hizmetlerinden yeterli düzeyde yararlanamayan hastalarımıza uzman kadro ve ileri teknoloji desteğinde dünya standartlarında hizmet sunmak

Özürleri nedeniyle evlerine ve yakınlarına bağımlı kalan hastalarımızın günlük yaşamına adapte edilmesi, kendilerine yeter hale getirilmesine rehberlik etmek,

Hasta ve çalışanların memnuniyetini ön planda tutan kaliteli hizmet sunmayı amaçlayan öncü bir kuruluş olmak.

FizyoKA Misyonumuz

Hastalarımızın yaşam boyu sağlık, zindelik ve esenlik arayışlarına devam etmelerine yardımcı olmak için birinci basamak sağlık profesyonelleri olarak kararlıyız.

YÜKSEK KALİTE

İyileşmeye yönelik hedef odaklı bir yaklaşım benimsiyoruz. Hedefleriniz ne olursa olsun, onlara ulaşmanıza yardımcı olmak istiyoruz

HASTA BAKIMI

Ofiste uygulamalı tedavi ve eve götürebileceğiniz eğitim sağlayarak iyileşmenizde ve gelecekteki fiziksel sağlığınızda aktif bir katılımcı olmanızı sağlayacağız.

PROFESYONEL HİZMET

Fizyoterapistimiz, 120 yıllık klinik deneyime ve topluluğumuzun aktif kalmasına yardımcı olmak için ortak bir tutkuya sahiptir.

FizyoKA Sağlıklı Yaşam Merkezi, İstanbul Beylikdüzü’nde kurulan, insan sağlığına bütüncül bir şekilde yaklaşan bir sağlık işletmesidir.

Hastalıklar fiziksel, biyolojik, ruhsal sebeplerden kaynaklı oluşmaktadır. FizyoKA Sağlıklı Yaşam Merkezinde fizyoterapi, egzersiz ve diyet hizmetlerini tek ünitede sağlayabilmektesiniz. Fizik tedavi hizmeti altında hastaların boyun, sırt, bel problemlerini gidermek ile beraber diz, omuz gibi ekstremite sorunu yaşayan hastalarımız için ayrıca profesyonel olarak birebir destek sağlanmaktadır.

Değişen dünya ve çalışma koşulları ile aslında insanlığın genel tabiatında bulunmayan hareketsizlikle beraber kaslarımız zayıflamakta, güç kaybetmekte ve postür bozukluğu gibi şikayetler özellikle ofis çalışanları için çokça gözükmektedir.

FizyoKA Sağlıklı Yaşam Merkezi olarak temel amacımız, hareketsiz kalan, güçsüzleşen, sertleşen ve ağrıyan kaslarımıza fizyoterapistlerimiz eşliğinde hakettiği sağlığı güvenli bir şekilde kazandırmaktır. Bununla beraber sağlık sistemimiz bir domino etkisi taşır ve kilo da bu dominonun yıkıcı taşlarındandır. Vücut kitle endeksimiz ne kadar sağlıklı ise eklem ağrılarımız dahil bir çok hastalıktan da korunmamız bu şekilde muhtemeldir. Sağlıklı beslenme, düzenli egzersiz ve fizyoterapistlerimizin sizler için hazırladığı programlar ile sağlığınıza kavuşabilirsiniz.
Siz de FizyoKA’lanın hayata ağrısız bakmanın keyfini çıkarın!

Kliniğimiz ve Misafirlerimiz