Alanında profesyonel eğitim almış ekibimiz, sizi hızlı ve ağrısız bir şekilde sağlığınıza kavuşturmak için son çıkan iyileştirme teknolojilerini kullanır. Sorununuza sebep olan tüm temel faktörleri kapsamlı bir şekilde değerlendirir ve ele alırız. Bu faktörler iş stresi ve ev stres faktörleri, genel vücut durumunuzu, beslenmenizi, genetik ve duruş alışkanlıklarınızı, duygusal bağlantılarınızı ve kaslarınızda tutulan kalıpları içermekle beraber bunlarla sınırlı değildir

FizyoKA Sağlıklı Yaşam merkezi, İstanbul Beylikdüzü’nde kurulan, insan sağlığına bütüncül bir şekilde yaklaşan bir sağlık işletmesidir.

Hastalıklar fiziksel, biyolojik, ruhsal sebeplerden kaynaklı oluşmaktadır. FizyoKa Sağlıklı Yaşam Merkezinde fizyoterapi, egzersiz ve diyet hizmetlerini tek ünitede sağlayabilmektesiniz. Fizik tedavi hizmeti altında hastaların boyun, sırt, bel problemlerini gidermek ile beraber diz, omuz gibi ekstremite sorunu yaşayan hastalarımız için ayrıca profesyonel olarak birebir destek sağlanmaktadır.

Değişen dünya ve çalışma koşulları ile aslında insanlığın genel tabiatında bulunmayan hareketsizlikle beraber kaslarımız zayıflamakta, güç kaybetmekte ve postür bozukluğu gibi şikayetler özellikle ofis çalışanları için çokça gözükmektedir.

FizyoKa Sağlıklı Yaşam Merkezi olarak temel amacımız, hareketsiz kalan, güçsüzleşen, sertleşen ve ağrıyan kaslarımıza fizyoterapistlerimiz eşliğinde hakettiği sağlığı güvenli bir şekilde kazandırmaktır. Bununla beraber sağlık sistemimiz bir domino etkisi taşır ve kilo da bu dominonun yıkıcı taşlarındandır. Vücut kitle endeksimiz ne kadar sağlıklı ise eklem ağrılarımız dahil bir çok hastalıktan da korunmamız bu şekilde muhtemeldir. Sağlıklı beslenme, düzenli egzersiz ve fizyoterapistlerimizin sizler için hazırladığı programlar ile sağlığınıza kavuşabilirsiniz.

Siz de FizyoKA’lanın hayata ağrısız bakmanın keyfini çıkarın!